niedziela, 18 marca 2012

Mini domek

Ostatnio długo zastanawialiśmy się nad nowym pomysłem na domek dla aut i ulubionych przez chłopców lego ludzików. Domki z klocków już nie sprawiają tyle radości, a poza tym Wiktor jest na etapie rozbrajania konstrukcji starszego brata. Gdy ja byłam mała zamiast gotowych domków kupowanych obecnie w sklepie, robiłam domki z kartonów i różnych materiałów dostępnych w domu. Spróbowałam wykonać taki domek z Igorem i o dziwo nawet nam się udało ;)

Przygotowaliśmy duży karton, ja wycięłam okna i drzwi. Przygotowałam kilka pudełek po lekach. Igor decydował gdzie będzie sypialnia i stolik do picia kawy. Wybraliśmy kwiatowy dywan a Igor dekorował firankami okna. Po chwili zastanowienia upomniał się o ubikacje i umywalkę dla lego ludzików. udało się nam zrobić też dwa fotele z zakrętek. Igorowi jednak wciąż czegoś brakowało...dzwonka do domu dla gości. Znaleźliśmy dzwoneczek z wielkanocnego zajączka i przyczepiliśmy przy drzwiach. Igor wyciął z papieru przycisk i przykleił od strony wejściowej, tak by każdy gość mógł swobodnie zadzwonić. Gdy domek był już ukończony zaczęła się zabawa, a tu mnóstwo ciekawych zdarzeń z życia codziennego lego ludzików i aut. Do zabawy włączył się Wiktor.
Musze przyznać, że samo wykonywanie mini domku sprawiło nam sporo zabawy, a Igor wciąż wymyśla nowe rozwiązania które udoskonalą funkcjonalność budynku :D Obecnie pracujemy nad dachem :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz